5 Kasım 2009 Perşembe

Değil.

Yolumuzun üstünde çok güzel biyer biliyorum dedi Liz. Ne alaka abi ne diyosun dedim. Sızıjam abi napıjam sızıjam dedi Z. Gülmeceler, hıçkırıklar. Ve yolumuzun üstünde çok güzel biyer biliyorum dedi tekrar. Aklıma şişko çocuğum olsa döverim geldi. Sandviç aljam abi ne aljam sandviç aljam geldi sonra. Ne güzel insanlar benim arkadaşlarım dedim içimden. Gaybar çaldı ve biz çıldırdık. İçtik güzel içtik eğlendik.

Bizdik bugün sadece ve mutlu olduk.

Ya da hissizdim ben sadece.

Ballantines’la hissizliği seçtim yine özlemektense. Hissetmezsem özleyemem değil mi?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen güzel bir insan olduğun için arkadaşların da güzel.

Harbiden güzelsin. Taş gibisin maşallah..

Andreé dedi ki...

Ben Adsız değilim. Benim adım Andree.

Lis dedi ki...

Liz'den ziyade Lis o :)

Yolumuzun üstünde güzel yer bilijem abi, ne bilijem.

Unknown dedi ki...

O kafayla Lis'miş Liz olmuş napalım...

Direğin yanına gidelim bence sığarız üçümüz.

 

Blog Template by YummyLolly.com