31 Ekim 2009 Cumartesi

Yabani.

Bundan seneler önce ben doğduğumda 1989 yılının Temmuz ayıydı. Ablikimin minik kardiki olarak dünyaya geldim. Bilirsiniz aile arasında küçükler daha da bi sevilir. Babam ve amcam da beni her gördüklerinde gel kızım biraz sevelim diye çağırırlardı yanlarına ama ben hiç gitmek istemezdim. Sonra zaten sülaleden uzak yere taşınınca herkesleri çok az görür oldum, selam sabah azaldı bende. O gün bu gündür aile içinde benim biraz yabani olduğum konuşulur. İnsanların kucaklarına oturup ööle hopidi hopidi gezdirilmeyi sevmemişimdir hiç. Öpmeyi de sevmem. Hele ki el öpmeyi hiç sevmem. Zaten o yüzden yaşlı insan da sevmem. Söylemiş miydim öpmeyi sevmem. Hele ki öpmeyi hiç sevmem. El öpmeyi daha da bi sevmem. Sarılmayı severim ama öpmeyi sevmem. Neyse, domuz gribi var öpüşmeyin, sarılmayın ve öpüşmeyin.

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com