16 Mart 2008 Pazar

şiir

Dün herşey çok kötüyken
Noldu da şimdi güzel bu kadar?
Hiç bişey mutlu edemiyo beni
Bağırarak şarkı söylemek kadar
Bahar çok güzel çiçekler açıo
Milletin alerjisi azdı hapşurup duruo
Bense gezip tozup eğlenmek istiyorum
Çiçekleri kokladıkça kendime geliyorum
Okulda yemekten büssürü kilo aldım
Param da bitti zaten züğürt kaldım
Ama olsun dans ederek veririm hepsini
Ne de olsa haftasonu depoladım enerjimi
Şimdi saat 11.30 birazdan yarın olcak
Boney M dinlemekten beynim sulancak
Ama napim çok seviyorum
Ben saçma şeylersiz yapamıyorum
Kusturmamak için artık hiç kimseleri
Söz verdim kendime bu şiirimin son beyiti
Sevmem zaten edebiyatı ahanda amına koydum
Oley ki ben gine şair oldum!



Not: Aslında 11.30 da yazmıştım ama göndermek bu zamana kısmetmiş =)

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com