8 Şubat 2011 Salı

Plak takıldı, adam öldü.

Zaten olmakta olan bişeylerin arasından yer açıp başka bişeylere devam edemiyorum ben. Ya da mesela bir kere korktuktan sonra daha uyuyamıyorum.

İnsanlara düşündüklerimi yanlış aktarıyorum sanırım. Herkesler de saolsunlar o kadar iyiler ki hep beni mutlu etmeye çalıştıklarından sadece sorular soruyorlar. Ben de cevap vermekten çok suratlarına boş boş bakmak istiyorum. Sonra tavuklar geliyor aklıma and that's not cool.

Ben tam 14 gündür kendi yeni evimdeyim. Sanırım son zamanlarda verdiğim en güzel karar bu oldu. Fakat işte bir yandan da gpaimin 1.80 olmasına sebep oldu ki üzücü çünkü bu yüzden beni büyük ihtimal yurtdışında staja kabul etmicekler. Tabiki biz neyse diyip önümüze bakıyoruz.

Sonunda en başından beri aradığım pembe plakları buldum. Ayın daha en başında biraz pahalıya mal oldu ama olsun yemekten kısarım diye düşünüyorum. Ben hiç daha önce fark etmemiştim bunca ses güzelliğini, bunca değişik güzel enstrüman seslerini ve rtimleri. Çok acayip. Ne kadar boş dinliyormuşuz dedim işte.

Küçüklük fotoğraflarımdaki ağzı kulaklarında halime bürünmüş durumda seviyor, seviliyorum da içim rahat olaydı daha güzel olurdu. Bi yanlışlık mı var acaba blogblog?

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com