16 Şubat 2011 Çarşamba

Pray.

Ne ordaki? Çantam mı? Uykusuzluk ne zamandan beri derdin oldu tatlım? Odaklanmaya başladığımdan beri. Tozlar düştü yere evet ve yıldızlar yükseldi. Kahverengi? Belki. 3 tane mi? Tamam şimdi buldum. Meşguliyetten mi kaçtım? Var oldum. Yanlış sokaklara girdim, kayboldum. Burnum kızardı bak şimdi. Kemanlar tam da burda girdi. Antonio Lucio Vivaldi. 220'si keman olmak üzere 450'den fazla konçerto besteledi. Ne oldu? Hani dinliyordun beni? Sesin çıkarken dinliyordum şimdi sadece bekliyorsun. Ama neyi? Belki seni, belki farkedilmeyi. Sözel seçsem sanki daha başarılı olurum dedi. Bir kez gerçekten utandım hayatımda, arkamı dönüp hızlıca uzaklaştım o anda ama şimdi bakınca ne kadar da çocukça geldi. Life is good.

Love a device against all solitude.

Biliyor musun flütünün sesini özledim.

Your spirit and my voice in one combined.
The phantom of the opera is there inside your my mind.

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com