14 Ocak 2011 Cuma

We Are The People

Bir keresinde birisi bana demişti ki:

"Sen, büyük olduğun için boş hissediyorsun. Sen, boş değilsin. Diğer insanların dolu olmalarının sebebi küçük olmaları.

Diğer insanlar...

Normal insanlar.

Küçük oldukları için hemen dolmuşlar.

Ama sen,

Biz.

Bizim dolduracak yerimiz var. Çünkü biz sıradan değiliz. Çünkü sen sıradan değilsin.

Dolusun ve boş kalan yerlerini de dolduracak, mutlu bir insan olacaksın. Ve küçük insanlar kıskanacak."


Benim arada sırada içine konuk sanatçılar alan müzikli ballı bir dosyam var. Onun daha dolduracak çok yeri var. Hem değişiklikler yaşanmalı ki değişik değişik dolsun dosya öyle değil mi?

Çok kısa bir sürede çok fazla şeyden ödün verdim. Ve dün, uzun zamandır ilk kez, oturacak rahat bir yerim bile olmamasına rağmen kendimi en dolu hissettim. Gerçekleşeceğinden emin olduğum şeylerin hayalini kurdum ve mutlu oldum.

Bir nebze geleceği gördüm yani.

Senin kucağında Sushi vardı, benim duvarımdaysa Hakkı. Hem de imzalı!

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com