2 Ocak 2011 Pazar

Anam ne doldu yıl.

Benim çok güzel tam 12 duvarım oldu. 10'dan fazla rafım, çekmecem ve dolabım oldu. Herşey çok acayip. Geçen bir camdan baktım da hakkatten başımı döndürdü.

Tam 7 aydır elimde bir çay tutuyorum azıcık soğusa da içsem diye. Noldu biliyor musun? Önceden haber yolladı, 1 aya soğuyormuş. Yanlış da anlama yani soğumaya başlıyormuş. Artık yavaş yavaş.

2010 bana mükemmel bir hediye verdi. Birkaç hafta sonrasında kendi evimden yazıcam buraya. Böyle oturucam koltuğuma, açıcam müziğimi bir yanımda Sushi, bir yanımda sevdiceğim, hiiiç çıkmıcam evimden dışarı.

Çok da güzel bir sene geçirdim. Bolca uykumu da aldım. Teyze bile oldum.

Milli piyangoyu yine tutturamadık ammaaa sevilenlerle beraberdik. Eh adam olana fazla.

Hadi artık ben gine çok uzun süre yazmam. Ha bir de herkesler twittera yollanmış. Benim ne eksiğim var? Ben de twitter aççam bak tam şimdi. Yeni yıla da bak böyle girmişiz.


0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com