24 Ekim 2009 Cumartesi

Vergi.

Sevgili dostum Lis,

Derin denizlere açıldım, kaptırdım gidiyorum. Hep sen de buraları görmek istersin, bilirim. Her karenin resmini çekicem ben sana olur mu? Yelkenlerimi gergin tutucam, dümeni hiç bırakmicam. Bir ada keşfettim, adı Molotof, böyle buyurdu zerdüşt. İçinde ağaçlar var kocaman. Yüzlerce yaprakları var ağaçların her biri de farklı birer sayfa. Bir ağaç bir kitap demek burda ve milyonlarca kitap dolu etrafta. Hele bir de çiçekleri görsen. Her yaprağında farklı senaryolar yazılı, tam senlik. Çok süper zevkli bir insan olmasam da bilirsin kırmızıcıyımdır. Hem bizim oraların en güzel lafı değil midir “Kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun!”. Burada çimenler bile kıpkırmızı yahu!

Hayatımız romanlardan, filmlerden ve en çok da başkalarından öğrenilme olduğu için kafamda birsürü imgeyle gelmiştim buraya ama çok yanılmışım. Sanki beni bekleyen bir rehber olucak ve beni tüm bunlara hazırlayacaktı. Ama anladım ki herşey beklenildiği gibi olmuyormuş.

Ne diyebilirim ki? Eğer mücize istiyorum diyorsan iyi plan yapmaya bakacaksın.

Kendine mukayyet ol,

Nar.

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com