27 Mart 2012 Salı

Sevgili günlük yazışması.

Hava çok güzel.
Biz dün tam 3 kere İkea'ya girdik çok harika bir gündü. Çok güzel bıçaklan çok güzel keklikler aldık.
Legoluk aldık.
Sinemaya da gittik.
Taze fasülye yedim bi de o da çok güzeldi.

Sonra geçen okulda içtik. Ay çok güzeldi çok eğlendim ben. Sonra da en dev kahvaltıyı ettik o da çok güzeldi. Bi kaç tane daha renkli gün yaşasak da film bitse fotoğrafları bastırsam. Çok merak ediyorum.

Artık ders çalışıyorum saatlerce. Çünkü normal insanlar kadar çalışmak yetmiyor bana. Duyanlar diyorlar anca 2 sınava mı girdin ne zaman konuşsak çalışıyorsun diyorlar. Böyle küçümseniyorum. Ama ben de belli bir noktaya kadar gerizekalı olduğumu düşünebiliyorum yani. Belki onlar daha da aptal olduğumu düşünüyorlardır. Olsun artık.

Şimdi de spor yapıcam.

Hayırdır inşallah. Hey!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunu takip ettiğim kadarıyla en iç açıcı- neşeli yazın olmuş Nurşahcığım. Mutlu günlerin daim olsun, bir daha da For Breakfast- Çok Sinirliyim tarzı yazılar görmek istemiyorum canım. Tamam mı annem?

Unknown dedi ki...

Berke sensin di mi bu? Tamam annem bi daha olmaz öyle.

 

Blog Template by YummyLolly.com