10 Nisan 2012 Salı

Çok mutsuzum ama aşırı mutsuzum ama çok. Bir de çok üzülüyorum ben de, beni de dinle istiyorum.
Aman napalım hayatı kabullenmek lazım, ne ekersen onu biçersin, bundan sonra en iyiyi yapmaya bak.
Falan filan.
Bunların hepsini ben zaten biliyorum. Bilmek yaşamakla bambaşka birşey oluyor bunu da herkes biliyormuş gibi geçiniyor.
Bilmiyor işte.
Suçlamamak lazım aslında evet ama suçlamak serbest bir diğer yandan.

Hiç birşey eskisi gibi olmicak bunu biliyorum. Ve bunu inatla kabul etmek istemiyorum. Tam böyle kabul etmiyorum diyorum yine kabul etmek durumunda bırakılıveriyorum. Çok can sıkıcı.

Kısa kısa konuşmaya başladığında anlamıştım ben ama sen anlamamıştın. 

Hadi ordan, sen herşeyi en çok anlarsın. Ne çakalsın sen. Herşeyi anlarsın da çaktırmazsın.

Aynı anda başladık aslında ama ben senden daha sonra bitiriyorum. Başka şeyleri de duyuyorum cevap falan vermem gerekiyor. Sen bir tek okuyorsun işin kolay.

 Neticede hepimizin %70'i su.

Kolay gelsin.

2 yorum:

Gülsen Akkaya dedi ki...

mutsuzluk kırılmış bi dalga gibi, ben de mutsuzum, ben de dinlenmek istiyorum. o en ihtiyacım olduğunda, en kısa cümlelerden, o tek kelimelik cümlelerden nefret ediyorum ama yine de işte bir de yüzde 30 var. you know...

Andreé dedi ki...

hem o yüzde 70 olmasa ölmüştük ya da en başta olamamıştık belki de.

 

Blog Template by YummyLolly.com