26 Eylül 2010 Pazar

Yeni eğitim öğretim yılı.

Çarşamba günü İstanbul'dan Edirne'ye gittim. Tüm eşyaları kolileyip bavullara yerleştirdikten sonra perşembe okula geldim. Eşyalarımı A4 308 e taşıdım. Yerleşemedim. Cuma günü de yerleşemedim. Cumartesi günü eşyalarımı A4 308'den A5 102'ye taşıdım. Kısmen yerleştim. Depodaki eşyalarımı orospunun teki yüzünden taşıtamadım. Telefonumda benden şifre isteyip duran yanıp sönen bir ışık var. Karşımda tanımadığım bir insan var. Her yer çok pis. 1 saat sonra arkadaşlarım gelicek ama o 1 saat bile geçmek bilmiyor diye bunları yazıyorum. Her sene çok heyecanlanırdım yurt için bu seneyse sürekli kusmak istiyorum.

Gelin artık yoksa ağlicam.

Ben seneye öyle ya da böyle eve çıkıcam.

Ayrıca ders programım da boka benziyor.

0 yorum:

 

Blog Template by YummyLolly.com